My experience

Just a few of them…

Werkervaring

Goossens Wonen & Slapen Nuenen
04-2015 tot heden
Als leidinggevende van de slaapkamerafdeling ben ik verantwoordelijk voor de omzetten, de klanttevredenheid, mijn team en de winkel. Het maken van plannen om elke keer weer beter te presteren dan de keer ervoor, en structuren van team en afdeling vallen binnen mijn taken.

Goossens Wonen & Slapen Peer (België)
02-2011 tot 04-2015
Als verkoper van woon en slaapkamer meubelen is mijn taak om klanten een zo compleet mogelijke order te verkopen. Dit doormiddel van upgraden en koppelverkopen, en natuurlijk met een goed advies. Het belangrijkste wat ik hier geleerd heb is om op een klantgerichte manier verkoop te garanderen.

Sony Playstation Helpdesk
10-2010 tot 02-2011
Customer Service medewerker. In deze functie heb ik voor Sony Playstation de helpdesk bemand. Hierbij waren het te woord staan van klanten met problemen, het zoeken van oplossingen, en het verwerken van klachten mijn dagelijkse taken. Zowel inbound als outbound. Het belangrijkste wat ik geleerd heb is goed te luisteren.

K.E.I.S. & Caribbean
2009 tot 2010
Als Beurs Medewerkster heb ik K.E.I.S. vertegenwoordigd op verschillende beurzen. Hierbij gaf ik uitleg over de verschillende hotels en resorts waarvoor K.E.I.S. de verkoop en marketing in Nederland regelt.

Recreatiepark Breebronne
2009 tot 2010
Front Office medewerker/Marketing Agent Recreatiepark BreeBronne te Maasbree. Voor Recreatiepark BreeBronne, heb ik een strategisch marketing plan geschreven om de groei van het park te bevorderen en de ontwikkelingen in de recreatie branche om te zetten naar groei in omzet. Hiervoor heb ik een analyse gemaakt van de recreatieve branche, de trends en de groeimogelijkheden. Daarnaast als Front office medewerker in de weekenden gewerkt.

Rabobank Customer Service
10-2008 tot 02-2009
Customer Service Medewerker. Voor Rabobank heb ik enkele maanden klanten te woord gestaan en geholpen met het oplossen van problemen met internetbankieren. Hiervan heb ik geleerd om goede specifieke vragen te stellen om tot de kern van een probleem te komen.